Facebook - K-Drama and K-Pop Screen caps

Search This Blog

Request by admin...

Please don't take out my gif. Just link back to this page for viewing.

mslee1107

Saturday, November 14, 2015

151113 -14 CN BLUE Lee Jong Hyun IG Update


새로온 인이어 
잘부탁해 ㅋㅋㅋ 내가좋아하는 그림 ㅎ



아 미치겠다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ이거 누가그린거임 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 수염 디테일 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ






맛잇네...




고요한 밤처럼




마음에 담아가실 부분만 담아가세요~



#prayforparis



No comments:

Post a Comment